Pagina's

Pagina's

zaterdag 11 december 2010

En weer een award!

Van Colien krijg ik de award die ik haar gaf met dezelfde vaart zelf ook: heel erg bedankt Colien, vind het heel gaaf. Maarrrrrrrrr....nu 'moet' ik weer 8 dingen over mijzelf kwijt, dat valt natuurlijk niet mee, dus ik verwijs jullie (o wat gemakzuchtig) naar mijn berichtje van 8 december

Ook heb ik op het moment slechts 2 bloggers aan wie ik de award door wil geven:
Yvonne, ik vind je kaarten erg leuk. Nu wel zélf de award doorgeven hè?!
En Sjoukje, ze is sinds kort ook gebruiker van Derwent-potloden, net als ik, en maakt ook nog eens leuke kaarten.
Komt ie dames:


Geniet van het weekeinde en scrap ze!!

groetjes, Ellen

2 opmerkingen:

CreaSjouk zei

Hoi Ellen,

Bedankt voor je berichtje op mijn blog en de leuke verrassing.

Ik heb even rondgekeken op je blog en het ziet er allemaal mooi uit!

Blogse!

Groetjes Sjoukje

Yvonne Rijk zei

Hoi Ellen, bedankt voor je award. Leuk dat je ook aan het bloggen geslagen bent. Het is echt heel leuk om je hobby te kunnen delen met anderen die dezelfde dingen leuk vinden.
Ik zie bij jou ook al zulke mooie kaarten met het rendierstempeltje van Eline. Ik wil je nogmaals bedanken voor je award maar ik ga hem niet doorgeven. Ik hoop dat je me dat niet kwalijk neemt maar in het begin toen ik awards kreeg zat ik er gewoon mee in mijn maag. Het is allemaal lief bedoelt maar gewoon een berichtje achterlaten bij iemand vind ik zeker zo leuk. Ik weet dat ik niet de enige ben die ze niet meer doorgeeft. Maar ik kom zeker vaker bij je langs.
GRoetjes van Yvonne Rijk.