Pagina's

Pagina's

vrijdag 4 februari 2011

Nog een felicitatie

Ja, ja, ik heb niet stil gezeten gisteren! Ik was eigenlijk van plan deze kaart in het weekeinde te maken voor de dochter van een vriendin, maar omdat ik met de challenge van EHI vorige week één van de winnaars was (!), mocht ik een week gast designer zijn. Hartstikke leuk, maar ik kreeg de opdracht gisteren pas binnen aan het eind van de middag. En de kaart moest ook nog eens vandaag al af zijn. Pfffff!
Hopelijk de volgende keer (mocht het zich voordoen) wat meer tijd.

Vanwege de weinige tijd heb ik mij beperkt tot fleurig papiergebruik, zodat de frutsels en zo niet zo nodig zijn. De stempel heb ik met Derwent-potloden ingekleurd. Ik vind de Magnolia-stempels echt heerlijk om in te kleuren. Het bewerkte papier is van blokjes van de Action, ook de tekst komt daar vandaan, en de glimmers zijn van Art Talent. De 'ruiten' langs de blauwe banen heb ik stuk voor stuk geponst en opgeplakt: wat een gepriegel.
De kaart heb ik gemaakt aan de hand van de saterday-sketch van Sweet Stampin, dus doet ie daar mee aan de challenge.

groetjes, Ellen

5 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een mooi, vrolijk kaartje!!!

Groetjes Tinie

Helen zei

Leuk kaartje hoor (ook al heb je het vlug moeten maken); ik had de ruitjes weggelaten; hou wel van priegelen, maar dit gaat me te ver. Succes met de challenge en proficiat dat je gewonnen had bij EHIC.

Jo zei

Lovely, such pretty papers too :)
Thank you for joining us over at sweet stampin this week
Jo xx

Marijke zei

Wat leuk dat je gastdesigner bent bij EHIC. Vrolijk kaartje hoor Ellen ondanks dat je wat weing tijd had. Tjeetje wat een gepriegel al die kleine ruitjes, mmar wel leuk!
Prettig weekend,Marijke en Chantal

Yvonne Rijk zei

Hoi Ellen ,

Bedankt voor het meedenken. Mijn probleem is gelukkig opgelost.
Je kaart is inderdaad erg fleurig. Als het papier wat drukker is werk ik zelf ook niet met te veel frutsels. Hij is gewoon mooi zo.
Fijn weekend,

Groetjes van Yvonne.