Pagina's

Pagina's

maandag 7 maart 2011

Party Time

Dit weekeinde gewerkt aan een eigen creatie. Dat wil zeggen: ik heb mij dit keer niet laten leiden (soms voelt het als lijden, ha-ha!), door een sketch of wat dan ook. Nee, ik heb m'n hersenpan laten kraken en mijzelf flink laten zweten en de creativiteit uit mijn tenen gehaald. En zie hier het resultaat.
Ik wilde graag een kaart maken met de digistempel van Di's  Digi downloads: 'We're having a party'. Ik heb een soort 'deurtje' gemaakt, dat gesloten wordt met een lint en na opening: .......tadaaaaa!!!!!!! PARTY TIME!!!!!
Het systeem met de vlaggetjes werkt nog niet helemaal naar mijn zin. Ik heb de vlaggetjes nu van foam gemaakt, maar denk dat het  beter met papier kan en een wat soepeler touwtje: dat bewaar ik voor de volgende keer (als die er komt natuurlijk).
Het papier is van Art Talent. Verder afgewerkt met rhinestones van Avec, gestanste bloemen en 'confetti', met de perforator gemaakt uit foam. Het lint aan de buitenzijde gaat door een creatable van Marianne Design. De tekst is van een freebie van My Grafico.

De kaart doet mee met de challenges bij:
- Digital Tuesday: Celebrations
- Een Hoop Inspiratie challenge: het thema is beren
- Hobbyscrapcards and Gifts: kaart met een eigen idee
- Simon Says Stamp: A no cook recipe

groetjes, Ellen




8 opmerkingen:

Lorraine A zei

Gorgeous card :-) I love this gatefold with the lovely bear and fabulous banner on the inside. Lovely design :-)

thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge :-)
luv
Lols x x x

Kitty Dieleman. zei

Super mooi je kaart.

Groetjes Kitty

Marijke zei

Wooowww, dit is mooi gemaakt, helemaal leuk met het vlaggenlint! Fantastich bedacht en mooi uitgewerkt. Wij hebben nog een verrassing voor je op onze blog.
Groetjes, Marijke en Chantal

Tinie zei

Hierbij kan ik mij voorstellen dat je je hersenen hebt laten kraken, wat een schitterend geheel, prachtige kleuren en hele leuke details!!!

Groetjes Tinie

Tara Godfrey zei

Absolutely adorable, Ellen! I love the banner that is brilliant and the sweet image is coloured beautifully....this card is so cute I want to come to the party,lol! Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp challenge!
Hugs,t

Riet zei

Prachtig gemaakt Ellen,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Helen zei

Hoi Ellen, wat een keigave creatie heb je hier uit je hersenpan gekraakt. Geweldig. Succes met de challenges!

Anneke zei

OOh dat is een super leuk kaartje Ellen!
Groetjes anneke