Pagina's

Pagina's

dinsdag 10 mei 2011

resultaat workshop: vintagekaart

Gisteren een leuke en gezellige workshop gevolgd bij Mandy. Hieronder zie je het resultaat.
Ik heb sinds ontzettend lange tijd weer eens achter de naaimachine gezeten. Het effect is erg leuk moet ik zeggen. Maar eens aan mijn moesje vragen of zij nog een naaimachine heeft staan.... Wederom wat nieuwe foefjes geleerd, o.a. hoe ik met de roos-creatables van Marianne Design ook iets krijg wat de naam roos mag hebben: vooral flink oefenen en een pincet gebruiken!

Vandaag heb ik op de markt weer wat nuttige hebbedingen (papier, gereedschap en pareltjes) gekocht: ik kan het niet laten als ik langs de kraam loop!

Nog een gezellige avond en tot de volgende keer maar weer!

Groetjes, Ellen
 

6 opmerkingen:

Tinie zei

Wowww wat een super mooie kaart, prachtige details!!

Groetjes Tinie

Kitty Dieleman. zei

Dit is wel echt een super mooie creatie.

Groetjes Kitty

yvon zei

WOW Ellen, deze is echt prachtig. Kan je mij dat ook leren?? lol
Zie je gauw.
Groetjes, Yvon

Helen zei

Heel mooi geworden Ellen!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ellen.

Liefs Riet.

majo zei

Wat een prachtige kaart is dit zeg. Hele mooie afbeelding. Gr Majo