Pagina's

Pagina's

zaterdag 8 oktober 2011

geborduurde kaart

Naar aanleiding van mijn ingestuurde kaart voor de vorige challenge, mag ik deze maand gastdesigner zijn bij EHI borduurkaarten. De uitdaging voor deze maand is Kerst.
Zelf kom ik maar zo af en toe aan borduren toe. Het is leuk om te doen, maar kost wel veel meer tijd dan een scrapkaart, bij mij in ieder geval wel ☺.
Het patroon voor de kaart heb ik uit Hobbyjournaal 68 en is van Theadora Donkersloot. Ik heb geborduurd met Metallic-draad van Madeira (superirritant om door het oog van de naald te halen, grrr....) en met DMC. De afbeelding heb ik van internet geplukt. Het DP is van Studio Light en heb ik gebruikt voor de kerstboompjes rondom en achter het plaatje.
Zoals gezegd: leuk om te doen, maar ik denk niet dat veel van mijn kerstkaarten er zo uit gaan zien. Tenzij ik tijd over heb natuurlijk......


Waag vooral ook eens een poging en doe mee met de nieuwe challenge bij EHI borduurkaarten. Het is toch geen weer om iets anders te doen.....

groetjes, Ellen

7 opmerkingen:

Wendy Koorevaar zei

Een prachtig kerstkaartje! En heel mooi borduurwerk, veel succes met de challenge!

Groetjes,
Wendy

Jolanda zei

Ik vind het heel knap, dat je zoveel geduld kunt opbrengen voor zo'n kaart:-)) is niks voor mij...heel mooi gemaakt Ellen!
grtz Jolanda

Marijke zei

Prachtig hoor zo'n geborduurde kaart, geloof niet dat ik het geduld daarvoor heb:)) en tijd!! Een heel mooi stijlvol kerstkaartje!
Fijn weekend, Marijke en Chantal

Helen zei

Hoi Ellen, wat heb je er een geweldig mooi kaartje van gemaakt. Dat metallic garen is inderdaad een crime, maar het staat wel mooi. Een borduurtje op zijn tijd is altijd rustgevend (zei de borduurmuts aan deze kant). Lieve groetjes.

Tinie zei

Wat een prachtige kerstkaart!! En wat een werk, dat borduren!
groetjes Tinie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ellen.


Liefs Riet.xx

Sharon Caudle zei

Beautiful!! Love that vintage image! Awesome card, Ellen!
hugs, Sharon