Pagina's

Pagina's

zondag 22 april 2012

Koetje

Vandaag heb ik nog een kaartje gemaakt voor de challenge bij Mi CAS es su CAS: knipoog naar dieren.
Het grappige koetje heb ik van internet geplukt en ingekleurd met Derwents. Eindelijk heb ik mijzelf een grasmal (van MD) kado gedaan en die kwam gelijk goed van pas! De tekst van scrabbleletters gemaakt en toen was ie al weer af.

Today I made another card for the challenge at Mi CAS es su CAS: wink to animals. I found this funny little cow on the internet and coloured it with Derwents. Finally I gave myself this grass-creatable of Marianne Design as a present and I could use it right away! The words are made of letters of Scrabble and then the card was already finished.
  
Bij de eerste challenge van MCSC heb ik tekstwolkjes gewonnen die ook goed passen bij deze challenge, dus wie weet volgt er nog eentje. Ben morgen lekker vrij, dus alle tijd!

Maybe I'll make another card tomorrow at my day off (so lots of time), because at the first challenge at MCSC I won some sentiments that fit very well at this one. We'll see!

groetjes, Ellen

12 opmerkingen:

Mieke zei

Haha die tekst! Leuk gevonden. Dank je wel om weer mee te doen met MCSC!

Tinie zei

Wat een super idee!!! Ik vind hem helemaal geweldig!! Lekker een kaart met humor!

Groetjes Tinie

Corrie zei

Vrolijk kaartje Ellen super die koe heel leuk groetjes Corrie

Eve zei

Een hele leuke kaart Ellen.
Gr.Eve

Wendy Koorevaar zei

Wat een leuk kaartje Ellen! Ook het koetje is een schatje...

Liefs,
Wendy

Riet zei

Wat een super kaart Ellen.

Liefs Riet.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ook een leuke! Heerlijk he die inspiratie!

Christine zei

Super Ellen! Bedankt voor je 2de inzending!
Liefs
Christine

yvon zei

Hoi Ellen,
Ik heb weer een aantal leuke kaartjes gemist zie ik. Dit is ook weer zo'n leukerd.
Wat leuk dat Floor haar hamster Pablo heeft genoemd. Naar de leraar van Gijs, haha, echt waar.
Alles verder het gangetje bij jullie?? Wij gaan de laatste week van rotzooi in, nieuwe ramen, isolatie van de zolder en onder het huis, buitenboel wordt geverfd enz. Ik hoop dat ik daarna weer een beetje tijd kan gaan vinden om te freubelen, ik mis het best.
Groetjes, Yvon

Marijke zei

Leuk gevonden weer, ik hen de inspiratie nog niet gevonden.

Groetjes, Marijke en Chantal

Delia zei

Grappige tekst ! Bedankt voor het meedoen met MCSC !

Marit zei

Super die losse letters, wat een leuke kaart is het! Bedankt voor het meedoen met MCSC!

Groetjes,
Marit