Pagina's

Pagina's

maandag 7 mei 2012

Op handen gedragen....

Even wat anders tussendoor....

Gisteren een gezellige middag en avond gehad met mijn familie. Mijn ouders zijn namelijk vandaag 55 jaar (!) getrouwd en dat hebben we gisteren gevierd.
Eerst hebben we volop familiekiekjes laten maken door de schoonzus van één van mijn broers (http://www.takeapicture.nl/takeApicture/Welkom.html). Ik heb er al aantal voorbij zien komen en ze zien er gaaf uit. Natuurlijk werden er ook met de telefoons foto's gemaakt en ik vind het leuk om die te laten zien.
Ik word nog steeds op handen gedragen door mijn broers!


Onze familie is inmiddels aardig groot gegroeid:






















Na de fotosessie hebben we genoten van een heerlijk diner en hebben we lekker kunnen bijkletsen.
Kortom een heel geslaagde dag! Op naar het volgende jubileum.....

groetjes, Ellen

7 opmerkingen:

Corrie zei

Van harte gefeliciteerd met het 55jarig huwelijk van je ouders Ellen en zo te zien is het een geweldige dag geworden, leuke foto's het is fijn om dat mee te mogen maken toch en leuk dat wij daar in mogen mee delen lieve groetjes Corrie

Yvonne Rijk zei

Proficiat met het huwelijksfeest van je ouders Ellen. Ziet er gezellig uit op de foto's. Koester het zou ik zeggen. Toevallig zijn mijn ouders 15 mei a.s 60 jaar getrouwd. Dus er staat mij ook nog een feestje te wachten. Helaas is mijn familie heel wat kleiner want ik ben enigst kind.
Gelukkig wordt dit gecompenseerd door een grote schoonfamiie. Mijn man komt uit een gezin van 8. Dat is toch wel gezellig hoor. Daar bof ik mee. Laat je maar lekker op handen gedragen worden door je broers. Superleuke foto.

groetjes van Yvonne.

Marianne zei

Van harte gefeliciteerd met je ouders.
Ziet er gezellig uit.
liefs, Marianne

Adriana zei

Gefeliciteerd. Wat een mijlpaal.Heel bijzonder is dat. Wat een leuk idee die foto. Daar zullen je ouders ook blij mee zijn.En nu lekker nagenieten!
Groetjes Adriana

Helen zei

Ha die Ellen, proficiat met deze mijlpaal en wat leuk dat jullie daar nog met zijn allen van kunnen genieten. Zo te zien was het heel gezellig en laat jij je maar lekker op handen dragen door je broers; als enige "meid" heb je dat wel verdiend. Liefs, Helen

Tinie zei

Gefeliciteerd!!! Wat fijn om dat te kunnen vieren! Wat een leuke foto's!! Je boft maar met zoveel broers!!:))
groetjes Tinie

Jolanda zei

hoi Ellen,
leuke foto's:0) alsnog van harte met je ouders! zo te zien hebben jullie een geweldig leuke dag gehad!
grtz Jolanda