Pagina's

Pagina's

zaterdag 22 september 2012

CAS - Bingo



Ik heb me maar eens gestort op de uitdaging bij Mi Cas es Su Cas: Bingo. Altijd leuk om daar je gedachten eens over te laten gaan. En dan maar hopen dat het iets oplevert :)
Mijn kaart bestaat uit het rijtje roze - stans/pons - kant. Voor de ponsen heb ik gebruik gemaakt van de flourish border van QuicKutz en dies van BoekenVoordeel. De tekst heb ik via Free Digital Stamps. Het kant is van Xenos.

I've been throwing myself into the latest challenge of Mi Cas es Su Cas: Bingo. It's always fun to think about it and to come up with something.
I have choosen the row pink - die/punch - lace. The dies I used are the flourish border of QuicKutz and BoekenVoordeel. The sentiment is of Free Digital Stamps.

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden! Geniet van het weekeinde!

I'm curious to know what you think of this card! Have a great weekend!

.... en ik denk dat er iets niet klopt: de tekst had roze moeten zijn denk ik (?), nou ja, dan maar een andere maken :)
Inmiddels heb ik dus de tekst aangepast in het roze....

groetjes, Ellen

10 opmerkingen:

Corrie zei

Ik vind je kaart goed zo hoor Ellen,als je er weer veranderingen aan zou maken is hij toch weer anders ,nee ik vind hem prachtig zo
Lieve groetjes Corrie

Marijke zei

Hoi Ellen, heb je een nieuwe blogachtegrond?? ziet er leuk uit! Mooi CAS kaart, hopelijk keuren ze hem goed!!

Fijn weekend,
Marijke en Chantal

Mieke zei

Mooie kaart! En ze zou helemaal perfect zijn als de tekst in het roze gestempeld was ;-)
Dank je wel om onze Bingo-uitdaging bij MCSC aan te gaan!

Anoniem zei

Wat een leuke kaart! Mooie tekst trouwens.
Liefs, Myriam

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat goed dat je zelf je foutje ziet. hahaha. De tekst had idd roze moeten zijn. Maar wat een mooie kaart, leuk dat je mee doet bij MCSC.

Mieke zei

Dank je wel om het aan te passen, nu issie helemaal volgens de regels ;-)

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Geweldig! , Fijn zelfcorrigerende deelnemers;-) liefs Lianne

Riet zei

Wat een mooie kaart Ellen.

Liefs Riet.

Marlieke zei

Ik vind je kaart erg mooi! Grappig dat je zelf een foutje zag. Maar ik zie nu een perfecte kaart, dus helemaal goed. Leuk je weer te zien bij MCSC.

Christine zei

Fijn dat je de uitdaging aanging! Een toffe kaart heb je ervan gemaakt en bedankt voor je deelname aan MCSC!
Liefs
Christine