Pagina's

Pagina's

zondag 9 juni 2013

Kussen nr. 2


De afgelopen twee weken heb ik welgeteld één kaart gemaakt en die zie je morgen, want dan begint de nieuwe challenge bij The Crazy Challenge.

Ik heb niet stilgezeten hoor, want ik heb dit kussen afgemaakt en het ligt nu te pronken op de bank. Er staat zelfs al weer een nieuwe exemplaar op de pennen. Dit keer een gewone gerstekorrel. Een patroon is wel leuk, maar je moet wel erg goed opletten, haha! Ik heb een paar keer aardig wat naalden uit moeten halen, omdat ik het fout had gedaan. Ondanks dat blijft het heerlijk om te doen.

Gezellige week allemaal!

groetjes, Ellen

6 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kussen Ellen, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Tinie zei

Wauw hij is gaaf zeg!!!

Groetjes Tinie

Jolanda zei

super goed gelukt Ellen:0)
grtz Jolanda

Amarins zei

Schitterend gemaakt.
Groetjes, Amarins

Corrie zei

Ik vind je kussen schitterend Ellen, je weet het wijfie , we hebben maar twee handen, ook al wil je nog zoveel doen, het gaat gewoon niet, maar op je kussen mag je super trots zijn, prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Marijke zei

Wauw wat mooi zeg, gaaf het patroon in de kussen. Knap gemaakt!!

Groetjes,
marijke