Pagina's

Pagina's

maandag 16 september 2013

#154 CCH - Colour Inspiration en DT-call

 
Daar ben ik weer, als beloofd met de kaart die ik gemaakt heb voor de nieuwe challenge van The Crazy Challenge: Colour Inspiration. Zoals je ziet zijn het mooie herfsttinten, dus erg passend bij het weer!

It's me again, as promised with my card for the new challenge at The Crazy Challenge: Colour Inspiration. As you can see we have lovely autumncolours for you. Very suitable to the weather here in The Netherlands!
 
Sponsor dit keer is Stamp Art Design. De random winnaar ontvangt 5 digi's naar keuze. Beland je in de Top 3 dan mag je volgende maand gastdesigner zijn.

Our sponsor this time is Stamp Art Design. The random winner will receive 5 digis of Stamp Art Design and the top 3 will be invited as our guest designer for the next month.
 
Over mijn kaart: ik heb de digi Ari & Tobi gebruikt en ingekleurd met derwents. Het DP is al 'oud' en is van Kruidvat. Onder de bloementoef wat tule wat ik heb hergebruikt (zat om een bos bloemen).
 
On my card I've been using the digi Ari & Tobi and coloured it with derwents. The DP is 'old'. I recycled the tulle under the flowers, it was wrapped around a bunch of flowers.
 
En we hebben ook een DT-call. We kunnen wel wat aanvulling gebruiken, dus lees op je gemakt even de informatie op het blog en wie weet ga je mij gezelschap houden. Zou wel leuk zijn hoor, een landgenoot erbij ☺! Je kunt reageren tot eind november.
 
Drukke week voor de boeg, dus het zal wel even duren voordat ik tijd heb om een kaart te maken, helaas. Geniet van je week!
 
groetjes, Ellen 


10 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Ellen, ik vind hem prachtig, een toppertje.
Liefs van Anita

De hobbydroom zei

Wat een prachtig herfst kaartje! past goed bij het weer van nu ( het regent hier flink )

Lieve groetjes, De hobby droom

Marijke zei

Echt een mooi herfstkaartje, past bij het weer op dit moment. Mooie warme kleuren!!

Groetjes,
Marijke

Jolanda zei

je kaart past prima bij het herfstige weer! leuk DP en schattig plaatje!
grtz Jolanda

Corrie zei

Hallo Ellen, jij bent lekker in de herfstsfeer zie ik wel, ik vind je kaart dan ook prachtig, schitterende kleuren , met een héle toepasselijke stempel.
Lieve groetjes,Corrie

Helen zei

Wat een gezellig warm gekleurd kaartje heb je gemaakt; past echt bij het weer. Ik zal er eens over denken ;-) zou wel gezellig zijn. Liefs Helen

StampArt Design by Kathryne zei

Beautiful colours Ellen. It's a lovely Autumn card. xx Kathryne

Tinie zei

Wat heb je geweldige kleuren gebruikt, super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Yvonne Rijk zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Ellen. Zelf ben ik gek op de herfstkleurtjes. Helaas zit ik tot over mijn oren in het fruit dus het komt er niet van om mee te doen wat ik erg jammer vind want ik heb er wel zin in. Maar wel even lekker ontspannen en op de computer even langs alle blogs gaan is heerlijk. Wat een leuk idee om dat lint te bewaren van de bos bloemen. Het matcht er super bij.
Groeten van Yvonne Rijk.

Tinie zei

Wat een leuke kaart met mooie herfstkleuren!
Groetjes Tinie