Pagina's

Pagina's

maandag 27 oktober 2014

CCH #183 Spooky nights


Dit keer een kaartje buiten mijn comfort-zone. Want bij The Crazy Challenge hebben we dit keer het thema Spooky nights. Dan kom je toch al snel bij Halloween uit, een feest waar ik niet zo veel mee heb. 
Als sponsor hebben we dit keer Limited Runs. Mocht je de gelukkige random winnaar zijn, dan mag je 3 digi's uitkiezen. En natuurlijk kiezen we ook weer een top 3, die vervolgens uitgenodigd wordt om volgende maand gastdesigner te zijn.

This time I show you a card out of my comfort-zone. At The Crazy Challenge we have the theme Spooky nights. This means the celebration of Halloween, which isn't something I pay attention to.
Our sponsor is Limited Runs. The random winner gets to choose 3 digi's. Those who are in the top 3 will be invited to be our guest-designer next month.


En dan nu naar mijn kaart. Ik heb de digi Bathouse cupcake gebruikt en ingekleurd met flexmarkers. De achtergrond heb ik bewerkt met een stempel van Darcie's. De vleermuizen, het spookje en het spinnenweb heb ik van internet geplukt. De tekst heb ik via Free Digital Stamps.

On my card I used the digi Bathouse cupcake and coloured it with flexmarkers. I treated the background with a stamp from Darcie's.  I found the bat, ghost, spider's web on internet. The sentiment is from Free Digital Stamps.

Challenges:
Creative Inspirations - #286 Happy Halloween
Cute Card Thursday - #344 Trick or Treat
Scrapbook Stamp Society - #53 Anything Goes, optional Halloween

Wie weet zie ik je creatie terug bij The Crazy Challenge en anders tot de volgende kaart!

Maybe I'll see your creation at The Crazy Challenge, otherwise I'll see you at the next card!

groetjes, Ellen

5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

Ellen een heel gaaf halloween kaartje

Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT coördinator


Marijke zei

Zelf heb ik ook niets met Halloween maar jou "Spooky" kaartje is goed gelukt. Leuk dat bathouse cupcake!! en de bijpassende details voor een echt Halloween kaartje.
Groetjes,
Marijke

NGCARDS zei

This looks fantastic, such a fun Halloween creation! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

Kaija zei

Stunning Halloween card!
Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
Gr.Kaija DT-member

Engelchen zei

wat een leuk kaartje.
Dank je wel voor je deelname aan
ScrapbookStampSociety Challenge.
groetjes Geesje