Pagina's

Pagina's

maandag 17 augustus 2015

Just driving by....


Ik heb me maar weer eens aan een mannenkaart gewaagd. En dit leuke DP Man Made van First Edition is daar natuurlijk heel geschikt voor. Het blokje heeft enkel en dubbel bedrukte vellen en verschillende structuren, erg leuk!
Behalve het papier heb ik uit de set Auto Vintage van Scrapberry's de antieke auto gestempeld met watermerk inkt en bewerkt met zwarte embossingpoeder van Papermania.
De tandwielen zijn van hout en heb ik nog gekleurd met flexmarkers om ze qua kleur af te stemmen op het papier. Op de foto komt het wel wat donkerder over.
Verder nog wat gems van ScrapBerry's uit de serie French Journey en niet te vergeten de tekst en die is van Doodle Pantry, is onderdeel van een set en heb ik ooit een keertje gewonnen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Challenges:
Cute Card Thursday - #386 Anything Goes
Crafty Hazelnut's Patterned Paper - challenge augustus

groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

Margreet zei

Ik vind hem hartstikke gaaf Ellen! Ik heb toevallig ook een kaartje gemaakt met die papierlijn. Vind het prachtig papier, zeker voor mannenkaarten!
xxx Margreet

Fikreta zei

Your card is gorgeous !
Thank you for joining us at Craftyhazelnut's patterned paper !
Good Luck and hope to see you again.
Fiki DT member

Craftdee zei

Great card... love that patterned paper which is what it's all about at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge :-)
Thanks for joining in this time around and hope to see you next time too, Donna ☺