Pagina's

Pagina's

dinsdag 10 november 2015

CCH #210 - Pretty in pink


Gisteren is weer een nieuwe challenge bij The Crazy Challenge begonnen: Pretty in pink. 
Sponsor dit keer voor de prijs van de random winnaar is All Dressed Up. Ook kiezen we weer een top 3 uit de inzendingen, je mag dan de volgende maand gastdesigner zijn.

Yesterday was the start of the new challenge at The Crazy Challenge: Pretty in pink.
We are sponsored by All Dressed Up.The top 3 will be invited to be our guestdesigner next month.

Op mijn kaart zie je de digi 
Hippy Chick, die ik heb ingekleurd met derwents. Het DP komt van Boekenvoordeel en de tekst van Joy!

On my card you see the digi Hippy Chick which I coloured with my derwents.

Wie weet zie ik je inzending bij The Crazy Challenge!
Hope to see your creation at The Crazy Challenge!

Challenges:
Cheerful Sketches - novemberchallenge
All Dressed Up - #44 Anything Goes (with a All Dressed Up image)


groetjes, Ellen

8 opmerkingen:

yvon zei

Het is een schatje Ellen.
Groetjes, YVon

Margreet zei

Wat een schattig kaartje met dat lieve grietje!
xxx Margreet

Sarah zei

Deze is super schattig !
Liefs Sarah

Adriana zei

Lief kaartje!

Creaine zei

Och wat een lieffie. Succes bij de challenge bij Cheerful.
Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Bernadet zei

Wat een pracht van een kaart Ellen!
btw je kunt ook nog meedoen met dit kaartje bij All Dressed Up Challenge.
Harteikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches
Bernadet
*Cheerful Sketches DT*

Margreet zei

Ik kom je als DT lid van Cheerful Sketches even bedanken voor het meedoen met onze schets. Ik had je al eerder gemeld dat ik hem zo schattig vond!
xxx Margreet

Engelchen zei

wat een lief kaartje is dit geworden,
Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
Groetjes Geesje (DT)