Pagina's

Pagina's

woensdag 1 juni 2016

AnMaCreatief - challenge 57 - Bingo


Een nieuwe maand, dus ook een nieuwe challenge bij AnMaCreatief en dit keer hebben we een bingokaart voor je:


De afgelopen maand  hebben we heel veel leuke, gezellige en fraaie inzendingen voorbij zien komen en met dit thema gaat dat vast weer lukken.

Voor de randomwinnaar ligt een prachtige prijs klaar: deze leuke collectable Slak van Marianne Design (COL1364).




Het wilde eerste niet echt lukken met de kaart, maar een beetje afstand nemen en met wat nieuwe materialen is het toch nog wat geworden.
Van de bingokaart heb ik het rijtje bloemen-lint/kant-metaal op mijn kaart verwerkt.
Als het model heb ik gekozen voor het stencil Swing Card 3 van DDBD. Het DP is van Dovecraft, Back to Basics, Pretty in Pink.
Op het ovaal verwerkte ik een afbeelding uit het mini paperpack Floral van Joy! waar ik ook nog wat glitterlijm op heb gedaan, maar dat is niet echt te zien op de foto. Als finishing touch van de afbeelding plakte ik er een metalen charm, hart, op.

Heel blij ben ik met mijn nieuwe 'hoekjes'stans van CraftEmotions: Corners Ornament. Nog in de mal heb ik ze beïnkt met Angel Pink en Sweet Plum.

Wat heb ik verder nog gebruikt:
- Stans uit de set embossing folder & stans Leaves, beïnkt     met Bamboo Leaves en Pearl Tart
- Bloemetjes uit de verschillende sets Sweetheart Blossom;
Stans Bloem 5 Blad uit de serie Vintage Flourishes van         Joy! bewerkt met Sweet Plum;
- Metalen bloemetjes;
Cutting & Embossing Stencil Klimop van Joy! bewerkt met      Bamboo Leaves en Pearl Tart;
- Crispy lint in de kleuren roze en old purple;
- Stans Springtime/Sentiments van Precious Marieke, ook       wat Sweet Plum aangebracht, hiervoor gebruik ik altijd een   dauber.

Natuurlijk hebben mijn teammaatjes ook prachtige voorbeelden gemaakt, allemaal te zien op het blog van AnMaCreatief en op hun eigen blog. Neem er eens een kijkje en laat je inspireren om ook aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd!

Tot de volgende keer!

Challenges:
A Bit More Time To Craft - #21 Anything Goes
Cards und More - #159 Let's use lots of colour
Die Cuttin' Divas - #268 Anything Goes with die cuts

groetjes, Ellen

3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

Ellen een prachtige kaart heb je gemaakt.
Gr Karin

Corrie zei

Het is een mooi model de DDBD mal, je hebt een schitterende kaart gemaakt met prachtig papier en accentjes.
Lieve groetjes,Corrie

scrapgrit zei

a very great card thank you for participation on the challenge of cards and more. Margrit