Pagina's

Pagina's

maandag 1 augustus 2016

AnMaCreatief - Challenge 59 - gebruik kraft


Een nieuwe maand, dus ook een nieuwe challenge bij AnMaCreatief en dit keer hebben we als thema: gebruik kraft op je kaart of creatie.

De afgelopen maand  hebben we heel veel leuke, gezellige en fraaie inzendingen voorbij zien komen en met dit thema gaat dat vast weer lukken.
Voor de randomwinnaar ligt een prachtige prijs klaar:deze mooie stempelset Celebrations van Yvonne Creations.

.

Als basis voor mijn kaart heb ik dit keer gekozen voor het stencil Art Ticket van DDBD. Hier kun je alle kanten mee op en zoals je ziet heb ik een extra ticket toegevoegd.
De eerste laag knipte ik uit linnenkarton; de randen en vouwlijnen heb ik aangezet met Desert Sand
Voor de volgende laag heb ik de tickets uit bruin kraftpapier van Joy! geknipt en vervolgens nog een keer het ticket uit het DP van het blok Life & Garden van CraftEmotions gehaald.
Op de 3 tickets heb ik ook verschillende onderdelen van de knipvellen uit hetzelfde blok Life & Garden gebruikt.
Een strook roze crispy lint heb ik van links naar rechts door laten lopen. 
Fan ben ik van de tuinset van Joy!: wat kun je daar veel mee doen. De takjes met bloemetjes, vlinder en hekje komen uit deze set. Op het middelste ticket ook nog een bloem uit het stansblok Love & Home van Studio Light.
Het vogeltje op de tak is de stans Birdie on Branch van Nellie Snellen. De blaadjes zijn bewerkt met Bamboo Leaves en het vogeltje met Vintage Photo.
Achter het plaatje op het rechterticket zie je nog een stukje doily van Dovecraft. En natuurlijk mogen de mooie bloemetjes uit de verschillende sweetheart blossom sets niet ontbreken.
Het tekstlabel is nog leeg, want ik heb nog geen bestemming voor de kaart.

Natuurlijk hebben mijn teammaatjes ook prachtige voorbeelden gemaakt, allemaal te zien op het blog van AnMaCreatief en op hun eigen blog. Neem er eens een kijkje en laat je inspireren om ook aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd!

Tot de volgende keer!


groetjes, Ellen

2 opmerkingen:

Margreet zei

Prachtig gedaan Ellen....op ieder paneel is zoveel te zien, je kunt ernaar blijven kijken!
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

een hele mooie drieluik Ellen
Gr Karin