Pagina's

Pagina's

zondag 13 november 2016

Kerstsfeer in een envelop

Voor mijn volgende kerstkaart die ik wil laten zien, heb ik het stencil Envelop Scallop 3 van DDBD gebruikt. De basis knipte ik uit linnenkarton en de randen heb ik met Pistachio bewerkt. De mooie groene tinten van het DP Warm Christmas van Joy! vind ik prachtig en combineert ook geweldig met de afbeeldingen uit het mini paperpack Christmas Villages van Dixi Craft.
Op deze foto wordt de afbeelding aan het zicht ontnomen door de 'kerstbal', bedoeld om op de achterzijde je namen te schrijven, want dat wil je natuurlijk ook ergens kwijt. Merry Christmas is een stans van Yvonne Creations uit de serie Holly Jolly Christmas. Het touwtje heb ik overigens op de achterzijde keurig weggewerkt door ook daar de envelop met het DP te beplakken.
Op de boven en onderflap van de envelop zie je de stans Poinsettia Corner van Amy Design uit de serie Christmas Greetings. Links en rechts heb ik op verschillende manieren de sterretjes uit de embossingfolder & stans Kleine Sterren verwerkt en licht beïnkt met Desert Sand. Ook zie je nog een paar kerstboompjes uit het stansvel Christmas van DDBD. Op de uiteinden bracht ik wat Vintage Photo aan.

Nog even de afbeelding in vol ornaat:


Het was even puzzelen hoe ik de envelop dicht wilde maken en heb uiteindelijk gekozen voor een strik van crispy lint in de kleur beige.


Ik ben blij met het resultaat en hoop jullie ook een beetje inspiratie te hebben gegeven.

Tot de volgende keer maar weer!

Challenges:
Create and Inspire - #55 Anything Goes
Polkadoodles Craft Challenge - Week 44 Anything Goes
Fabrika Fantasy - #3 Christmas is coming
Love To Scrap Challenge - #89 Fancy my fold
Creative Craft Cottage - #75 Christmas

groetjes, Ellen


13 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Schitterend Ellen, op en top kerst.
Gr Anita

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Ellen en een gaaf idee
Gr Karin

Corrie zei

Wat heb je deze kaart mooi gemaakt Ellen, prachtig papier en een mooi plaatje.
Lieve groetjes,Corrie

Margreet zei

Wat een gave kerstcreatie, Ellen...ik denk alleen dat als je deze envelop wilt versturen er nog een envelop omheen moet...ook zo'n mooie??
xxx Margreet

yvon zei

Ik vind m geweldig. Mooi kleurtje ook.
Groetjes, Yvon

Creaine zei

mooi, mooie layout ook. Gezellig dat je meedoet bij Creative Craft Cottage.
succes.
groetjes Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Bernadet zei

Wat een geweldig leuke kaart is dit Ellen.
Mooi modelletje ook.

Bev zei

so very pretty. Thanks so much for joining in with our Anything Goes challenge at Polkadoodles

Irena Stefanova zei

Absolutely beautiful, Ellen! I just love the design and soft lovely colours.
Thank you for joining us at LTSCB.
Hugs
Irena

Helen zei

Great card - thanks for joining us at Creative Craft Cottage.

Helen x

Carla's Cards zei

Lovely card, thanks for sharing with Fabrika Fantasy!

Rae Ann zei

Love the soft green and the image you chose for this. The delicate ornament and the gorgeous ribbon are wonderful details.

Thank you for joining us at Fabrika Fantasy for our Christmas Is Coming challenge.

ELE zei

A breathtaking card, which alone is a great gift. I'd love to receive it for Christmas. congratulations for the skill.
Thanks for joining us for our Anything Goes Polkadoodles Challenge
We look forward to seeing you again next time.
Hugs,
creativEle