Pagina's

Pagina's

dinsdag 9 januari 2018

Happy Birth Tea

Felicitatiekaarten heb je nooit genoeg en dat geldt ook voor mij. Ik heb er dit keer een Happy Birth Tea kaart van gemaakt. Er zijn heel veel leuke materialen die je voor het theethema kunt gebruiken.

Als basis koos ik dit keer voor het stencil Flower van Dutch Doobadoo. De eerste laag getekend op en geknipt uit linnenkarton. De volgende lagen komen van het DP Afternoon Tea van Joy! Dit is de oudere uitgave en nog steeds hartstikke leuk; inmiddels is er ook een nieuw paperpack in deze serie, maar die heb ik (nog) niet.
Het plaatje komt uit het knipvel Tea for You 2 van MD. Het thee-thema zie je terug in het theedoosje, de kopjes en schoteltjes (in de set zit ook nog een theepot) en de vork en het lepeltje, allemaal stansen van Joy! uit de 6002-serie

De geëmboste delen beïnkt met Cottage Ivy, Sweet Plum en London Fog.
De tekst maakte ik met de Typewriter Keys Kit van Joy! De rondjes bewerkte ik eerst met Lulu Lavender voordat ik de letters stempelde met Sweet Plum.
Tenslotte nog wat bloemetjes uit verschillende sets sweetheart blossom om de boel nog wat of te fleuren.


Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb kunnen geven. Geniet van je dag!

Challenges:
Brown Sugar - #274 Birthday
Dream Valley - #170 Anything Goes
Tuesday Throwdown - #374 Layer It Up

groetjes, Ellen 

8 opmerkingen:

Margreet zei

Wat is er lekker veel te zien op je mooie theekaartje!
xxx Margreet

Original handmade by Janneke zei

Wat een vrolijke kaart Ellen, hier wordt je als jarige helemaal blij van!
Leuk gedaan met die theekopjesstapel ;-)

Groetjes Janneke

Wilma de Korte zei

Wat een gezellig en smakelijk verjaardagskaartje!
Helaas heb ik geen voorraad liggen, ze gaan vaak gelijk op de post.... een goed voornemen voor dit jaar, haha

Wendy Koorevaar zei

Super leuk kaartje Ellen! Ik vind je kopjesstans ook zo gaaf, heel mooi gecombineerd allemaal.

Liefs,
Wendy

Rachelle Olaridge zei

What a pretty card design. Love the details and colors. Thanks for your entry in our challenge at Tuesday Throwdown Blog. Happy Crafting!

Dawn zei

What a cute little tea party ... very nice. Thanks for sharing with us at Brown Sugar Challenge. Good Luck.
DT Member
Dawn

Melanie R zei

What a pleasant way to celebrate a birthday - with a tea party! Nicely done. Thank you for joining us at Brown Sugar Challenge for January. We hope to see you again.

Tina zei

So happy you played and your card is amazing!
Thanks for playing with us
Tina, Brown Sugar DT
youniquecreationbytina.blogspot.com