Pagina's

Pagina's

dinsdag 1 mei 2018

AnMaCreatief - #80 Sketch

Een nieuwe maand, dus ook een nieuwe challenge bij AnMaCreatief en dit keer hebben we een sketch voor jullie.

foto van Anne-Marije Poppen.

De afgelopen maand  hebben we heel veel leuke, gezellige en fraaie inzendingen voorbij zien komen en met dit thema gaat dat vast weer lukken.
Voor de randomwinnaar ligt een prachtige prijs klaar: deze mooie tag van Joy!

foto van Anne-Marije Poppen.

Voor mijn 'zo maar'-kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
Linnenkarton mosgroen - CraftEmotions
DP Hearbs & Leaves - MD
Plaatje: knipvel Hearbs & Leaves 1 - MD
Craftable Hearbs & Leaves - MD
Craftable Cactus - MD\
Tekst uit de stempelset Post voor jou - MD
Memento Rose Bud
Memento Teal Zeal
Memento Bamboo Leaves
Crystal drops Bottle Green - Nuvo

Natuurlijk hebben mijn teammaatjes ook prachtige voorbeelden gemaakt, allemaal te zien op het blog van AnMaCreatief en op hun eigen blog. Neem er eens een kijkje en laat je inspireren om ook aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd!

Challenges:
Crafty Girls Creations - #47 Anything Goes


groetjes, Ellen

4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ook een mooie kaart Ellen
Gr Karin

Margreet zei

Mooi 'tuin'kaartje. Leuke schets. Ga proberen mee te doen.
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Prachtig kaartje geworden Ellen! Veel plezier
van de challenge!
xx Gerie

Ela zei

Heel mooi deze kaart met de schets van Anma. Ik ben er nu ook mee bezig. Het wordt een babykaartje, bijna klaar! Groetjes Ela